Oktober 2024 – Lille mor

Ko med kalv af Jørgen D. Vestergaard

Ikke de store dikkedarer. Oktobers fotografiske udfordring er Lille mor. ALLE fortolkninger gælder, og vi glæder os til at blive overrasket af DIN.

Læg dine bedste skud (maks 5) på klubbens online billedarkiv, eller send dem med wetransfer.com til billeder@kibaekfotoklub.dk.og så ser vi dem til klubaften, hvor du inviteres til at forklare om dine tanker og hvordan, du lavede billederne.

PS: Hvis du har problemer med at komme på billedarkivet så kontakt venligst Jørgen, så vi kan få teknikken til at fungere, for det er en stor hjælp, hvis billederne lægges direkte derind.

De næste måneders udfordringer

For at give deltagerne bedre tid til at udtænke og lave billeder til de månedlige emner, får du allerede nu, emnerne til november og december, og du må gerne gå i gang allerede nu.

• November – Sort/hvid
  • December – Lysmaleri